الجمعة، 6 نوفمبر 2015

مواد غذایی در برابر افسردگی و استرس

مواد غذایی در برابر افسردگی، استرس و اضطراب و ضعف عمومی
برخی از غذاهایی که کمک از افسردگی و استرس خلاص شدن از شر با توجه به مواد شیمیایی که شامل بهبود خلق و خوی و تقویت اعصاب و آرامش روح و احساس آرامش روانی وجود دارد.
در میان کسانی که مواد غذایی مهم هستند:
آجیل بادام زمینی و سایر غلات مانند گردو، بادام و Alvesdq - که در آن کسانی دانه حاوی روی و پروتئین کمک می کند که احساس آرامش روانی.
گوشت بوقلمون حاوی مواد خاص نه تنها به وفور یافت در گوشت بوقلمون نام او (تریپتوفان).
ماهی های چرب حاوی بیش اسید چرب امگا 3 موثر و تاثیر آن در مبارزه با افسردگی و استرس - و سالمون و تن ماهی، آن را نیز یک اثر قوی در مبارزه با عفونت.
غلات کامل مانند جو دوسر، گندم، برنج قهوه ای حاوی آنها را به دلیل فیبر بالا توسط بدن مفید
چای سبز، زردچوبه و شکلات به آنها را از مزایای زیادی برای گنجاندن آنها در آنتی اکسیدان و حفظ سلامت قلب و عروق و خون است.

مردم و زندگی کسب اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق